Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Det o-uppmärksammade fps-problemts gåta

Postat av stokstad den 25 December 2006, 17:15
106 kommentarer · 78 träffar
Hej på er era intorkade plommonsoppor!
har sökt runt nån vecka på forumet nu efter svar. Inga som hjälpt mig har dock hittats, så jag tänkte be er som är kunniga om hjälp.

Jag har inte 100fps konstant på cs. Jag är ganska petig av mig så för mig är detta ett problem, speciellt då min dator är långa vägar tillräckligt kraftfull för att ha möjlighet att ådstakomma detta ändomål utan problem.

Geforce 6800 128mb
AMD 64 3000+
1024mb DDR-RAM

Fpsen ligger mellan 100 och 97 oftast, ibland flyger den ner till 30 i någon millesekund så att jag upplever ett "hack" i spelet. Får mycket värre drops när jag har consolen uppe också.

Jag har läst ett antal fps-guider (loggans bla) utan att ha löst problemet, kör med senaste omega-drivrutinerna. Ingen skillnad från nvidias drivrutiner när jag spelar. Har alltid haft detta problem och nu tänker jag banne mig lösa det, snälla hjälp mig och skriv inte om ni bara ska leka sarkastiska idioter ni gör bara forumet värre.

Tack era lakritsmammor!
Föregående tråd
Nästa tråd

106 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 106 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..