Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

hoppfilmer

Postat av luddeluva den 24 Maj 2004, 09:57
57 kommentarer · 88 träffar
Jag tycker inte personerna som hoppar i vissa hoppfilmer som har hopp-script är mycket värda. Man ser så tydligt vilka som har och vilka som inte har.. Det är ganska trist att vissa e tvungna att scripta för att klara vissa hopp, det är likadant som att fuska enligt min åsikt. Man kan script aimbot i configgen t.ex för att skjuta mer hs vilket är ett slags medel för att kunna genomföra eller bli bättre på något. Samma sak gäller hopp-script, det är fusk att ha. :( vissa kanske ser denna tråd som ett löjligt argument, men det är det inte. Det är lika mycket fusk som allt annat är..

Såg t.ex en kille som hade pluppat upp sina "hopp" här på fragbite. Han hade script, skulle gärna vilja se honom hoppa utan script, men den dystra sanningen är den; att han inte kan.

Sätt stopp för hoppscipt, klanka ner på dom! Vi som kör utan och lyckas endå får mindre cred för det.. Det är så jag ser på det hela :(

Eller vad tycker ni?
Föregående tråd

57 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 57 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..