1
spelarenan,admins?
Postat av TruK_ den 10 December 2006, 16:36
98 kommentarer · 55 träffar
Hejsan, spelarenan som många känner till har haft "schyssta admins" eller iallafall vad man tror. Men igår när granberg min mate lirade 2on2 med sin polare, så mötte dom adr & nibble (låtsas poliserna). Självklart så vann granberg och hans polare matchen i elitdiv, eftermatchen gör såklart dom en konflikt som vanligt då dom inte dragit längsta stråt. Idag när granberg går in på sidan så står det "bannad för wallhack", då har adr & nibble fått en admin att banna granberg för fusk. Som redan xonic har tagit bort bann för, så granberg blev alltså bannad igen.
Då över till mig, jag spelade spelarenan för ganska längesedan vart jag bannad för aimbot. Det roliga var att jag vart bannad för att dom sa att jag hade en "fusk ikon" men hur kan man bevisa aimbot med en ikon? dom vet inte om jag använt det på spelarenan eller inte. Aimbot kan bara bevisas med in-eye demo.
så för att skapa en diskussion vad tycker ni om detta ? och om att kompisarna & föredetta poliserna adr&nibble kan styra så överdrivet mkt utan minsta status, har spelarenan behandlat er orättvist?
Då över till mig, jag spelade spelarenan för ganska längesedan vart jag bannad för aimbot. Det roliga var att jag vart bannad för att dom sa att jag hade en "fusk ikon" men hur kan man bevisa aimbot med en ikon? dom vet inte om jag använt det på spelarenan eller inte. Aimbot kan bara bevisas med in-eye demo.
så för att skapa en diskussion vad tycker ni om detta ? och om att kompisarna & föredetta poliserna adr&nibble kan styra så överdrivet mkt utan minsta status, har spelarenan behandlat er orättvist?