Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Playzone en helt....

Postat av HSSKJUTARN den 9 December 2006, 23:08
103 kommentarer · 40 träffar
Playzone en helt förfärlig organisation döck up i mitt huvud mitt på dagen idag, jag tänkte mig att jag och min norska organisation Crucial gaming. Det vore jue trots allt kul med lite svenskt motstånd och priser från QPAD.
Starttiden är 18:00 och vi börjar bra med att spöa mafakka dem anklagar oss för lite grejer men märker sedan att dem hade fel när dem fick sitt.
Vi vinner sedan resten av matcherna på walkover och det är jue rätt tråkigt...vi väljer att tare lite lungt tills playoffen börjar och runt tio får vi reda på att vi spelar mot ett lag som kallar sig aWorld.
Aworld bjöd på motstånd men helt omöjligt kan jag tänka mig, Myself som sen tidigare anklagats ett par gånger i den norska scenen är nu en spelare i den svenska. Han gör helt sjuka grejer och deras lag kan mer än förväntat.
Vi vill inte att något annat lag ska straffas och begär då demos, vi får demo av en spelare, en kan inte uploada och myself ignorar mig då när jag vill ha hans.
Vi bad även om smokepics och även där var det 3 straffbara fel i bilden.
Admins för cupen var Cazp & DellAn från playzone och jag skrev genast till dem och meddelade vad som hade skett.
Jag får svar av DellAn ca en kvart efter att jag skrivit ett par grejer och det enda han svarar med är hej, även Cazp har jag skrivit till i nu snart en timma. det enda svar jag fick var av DellAn och det var hej. Vi har fortfarande inte fått ett enda demo och adminsen gör inget.
Några minuter senare skriver dem i kanalen och presenterar bracket inför nästa omgång och aWorld är vidare.
Det är nog den mest lama cupen jag har varit med om eller sett.
Adminsen tog absolut inte sitt ansvar och mycket tyder för att myself är skum.

Kära svenska gamers bojkotta playzone så länge ni ser admins som dessa....

Sam Ben
CGO
2006

103 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 103 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..