Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Så tycker jag ang. CS.

Postat av affeh den 8 Augusti 2003, 01:25
147 kommentarer · 299 träffar
Just det. Så här ligger det till - Jag förklarar härmed mig själv som en cs-hatare. För övrigt så är folket cs-hatare ett bortglömt folk, som bor i grottor uppe i bergen utan några som helst bekymmer om hur vårat aim är, eller om våra "skillzzzzzz" överstiger medelvärdet hos folket på den åttionionde laddern på clanbase och allt vad fan det heter. Vi har insett att det finns fler glädjeämnen i våra korta ursäkter till liv utöver att skjuta huvudet av folk som för övrigt består av en väldigt ifrågasättbar grafik på en sisådär 2-3 polygoner. Jag kan avslöja att vår första prioritering innehåller fraserna "Condition Zero, vem i helvete skulle vilja spela detta"? Detta frågar jag mig själv och härmed er. Skulle någon vilja vara så vänlig att förklara för mig var poängen ligger i att spela ett spel (med en alldeles för gammal spelmotor), som gång på gång har blivit försenat med ursäkten "Det är för eran skull". Jag antar att poängen med mitt inlägg är att förklara för er att ni sitter fast. Tro mig, (jag vet) jag har själv varit i er sits, och jag tycker verkligen att det är på tiden att ni (likt jag) bryter er ur detta så kallade "Counter strike-beroende". Om ni ignorerar mitt råd eller tar det till er är självklart ert val. Som en vis skribent för en viss speltidning kallad PC-Gamer en gång sa:
"Den forna idrottsstjärnan kommer att falla ihop död på marken, även om det tar flera år. Sponsorerna kommer att lämna det sjunkande skeppet. Kvar står Valve med en imponerande pokalhylla från förr, men avslöjande som kommersiella svin och med ett liv på halsen."

* uppdatering : Tänkte bara säga att det är min polare som skrev detta, han ville se vilken sorts respons han skulle få. puss o kram cs loverz

147 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 147 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..