Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

se fakta om Sk

Postat av Konflikt|Hypro den 18 Maj 2004, 10:50
118 kommentarer · 185 träffar
Vet inte vad jag skulle kalla denna rubrik men det gäller sk.

Jag tycker det är fel att klanka ner på sk vad tycker ni? Sk tycker då jag är forfarande en av Sveriges bästa klaner. Och jag tycker det är fel o säga att dom inte är det. Och nej jag är inte sk fan. Jag är lite anti mot tråden som va nydligen vilka kan slå Sk då många sa att sk blev smekt av caYa osv ..ok inget fel o tycka men vill bara säga så här. 1 caYa vann inte över sk på lan ? 2 Sk var redan klara + att dom hade fått vänta jag tror dom flästa skulle känna sig lite irterade om ni var redan klara inför slutspel tex.

3: caYa förlorade över spiXel med 16-12 dom som inte vet :) och endå så hade dom övertag som fan ..så för mej känns det som att Sk kvittare för? eller?

aja skriv vad ni tycker men sluta klanka på SK tycker då jag dom spelar ju för det mästa seriösaste när det värkligen gäller. Håll med mej om att det hade varit en annan grej om caYa hade slagit ut SK från att få tävla om att fara till ESWC ? :) eller?
Föregående tråd
Nästa tråd

118 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 118 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..