Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

New Game

Postat av Despire den 12 November 2006, 14:47
13 kommentarer · 150 träffar
Hejsan! Jag spelade på en server förut, och det var några jag kände som hade den. Jag fråga vart dom hyrt den. Då sa dom att dom skapat den genom New game.

Dom hade också lagt in Amx Mod på servern så dom kunde banna osv. Så jag undrar om ni kan fixa fram en guide hur man startar en New game server, sedan lägger in Amx mod där. Och sen ska andra folk självklart kunna komma in och spela, och min server ska synas bland "refresh list".. Hur gör man, plz ?

En sista sak, på servern hade dom en annan överskrift ist för Counter Strike, utan dom döpte den till vad dom ville. Vart gör man det?

OBS att jag inte pratar om HLDS nu, utan New Game (inne i spelet).

Medans jag ändå gör en tråd, så frågar jag en till sak.
Jag har sett att folk kan bunnyjumpa på de_nuke från lastbilen (pelaren brevid) till berget. Men jag klarar inte det, är det nått man måste göra ? Jag hoppar och duckar, sen landar jag precis på kanten. Men åker ner direkt. Vad gör jag fel? (Pratar inte om hur jag kommer till pelaren, utan till berget)

GL & HF :) Svara på båda mina frågor är ni snälla :)
Taskiga kommentarer såsom "Noob" eller "sämst" undanbes :)
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..