1
Stopa FUSKARE
Postat av ^PuMa den 13 Maj 2004, 06:19
217 kommentarer · 277 träffar
Hej alla cs lirare på Fragbite, jag hade tänkt mig berätta lite saker här angående counter-strike fuskande. Jag har lirat cs i 2 år allså sen 1.5 ja nu vilket beta de var kan jag ej minnas men från de ena till de andra, under 1.5 så var de ganska så lugnt med fuskare när de rörde sig om cs , men nu när steam har sabbat allt vilket är irreparabelt för folk har trötnat på detta, då vill så säga att man inte kan ha hl gurad på och att c-d inte fungerar mot fusk tydligen.VA fan är de som händer..Jag är medlem på Gamers.nu och där är ju fuskare så de stinker om det, samma på play4fun jag har demos på dom och fick alla bannade, de jag retar mig mest på är att folk är så
icke samarbetsvilliga när de gäller fusk gör en demo och skicka till admins om de är en svensk server förstås. De är dags att vi får bort dom hära mesarna som inte har ett liv som fuskar, jag själv tycker inte de är roligt att lira cs pågrund utav detta att kända servers har fuskare och att inget händer ... jag tror och hoppas att cs och stem kommer slå sig samman med kända cs hemsidor och fixa något program som får ett slut på detta här för de går inte att ha det på detta viss längre. Mvh ^PuMa p.s ni som inte fuskar ni är en bra förebild för cs och ni som fuskar är inget mera än en losser ja som inte har flickvän eller något för du är en LOSSER tack för mig hej.
icke samarbetsvilliga när de gäller fusk gör en demo och skicka till admins om de är en svensk server förstås. De är dags att vi får bort dom hära mesarna som inte har ett liv som fuskar, jag själv tycker inte de är roligt att lira cs pågrund utav detta att kända servers har fuskare och att inget händer ... jag tror och hoppas att cs och stem kommer slå sig samman med kända cs hemsidor och fixa något program som får ett slut på detta här för de går inte att ha det på detta viss längre. Mvh ^PuMa p.s ni som inte fuskar ni är en bra förebild för cs och ni som fuskar är inget mera än en losser ja som inte har flickvän eller något för du är en LOSSER tack för mig hej.