Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min skärm är död.

Postat av tuski den 2 November 2006, 20:40
16 kommentarer · 51 träffar
Hej, Det var så att ca 23:30 satt jag och några polare och lirade cs och när jag springer ut ut "mörka" så blir min skärm helt svart.

Lampan som visar att skärmen är på lyser som den ska.

Jag går och lägger mig och nästa morgon när jag sätter på datorn så funkar allting fint tills ca 14:00 då den slocknar igen.

jag springer iväg och handlar lite godis XD.

När jag kommer hem funkar allting bra i ca 1 timme sedan slockanar den på samma sätt igen -.- -.- . jag kollade alla sladdar och allting var på plats och jag vet att man har 2 st uttag för skärmsladd på grafikkortet så jag provade den andra men då var den svart från uppstart.

Frågan lyder med den information ni har fått är det skärmen eller grafikkortet? hoppas det är skärmen skärmen: TATUNG från typ 98 ? grafikkortet nvidia GeForce 7900 GT/GTO .

MVH Timmy.T

EDIT: ÄR DET SKÄRMEN DET ÄR FEL PÅ FÖR JAG HAR INTE RÅD ATT KÖPA GRAFFE OCH SKÄRM XD
Föregående tråd
Nästa tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..