1
behöver nån en
Postat av FJΞARDN den 12 Maj 2004, 10:11
64 kommentarer · 220 träffar
hej jag är 15 år och emot fusk överhuvud taget jag skulle järna hjälpa till emot cheats och undrar om nån behöver en admin som är innne på servrar ocvh kollar så ingen cheatar och bannar dom som gör det .. jag är bra på att se om folk fuskar har avslöjat ungefär 5 klaner på cupper med m.m och annat har provat fusk själv och vet hur det ser ut om nån fuskar ! när jag var "liten fjortizz" så fuskade jag nån gång så jag har upplevt fusk ! har oxå avslöjat flera fusk för VAC lr valve då innan dom kommit ut så dom har kunnat motverka dom och bannat fusken fort och gjrot dom unsecure typ .. :Dmin hotmail e iaf victorasserud89@hotmail.com och jag heter MolgaN på irc och är ute på #turbo.swe oftast aja skriv in här om ni ahr några frågor !
#18 ... jag har fuskat .. gör det inte längre när jag var _liten: om man nu kan seja så när man e 15 .. lr venta jag bnörjar om .. jag har mognat lite i sinnet .. cheats är till för riktigt små små cs spelare som vill bli heaton över en natt .. det ville jag oxå bli jag blev avslöjad och sedan var det inte kul längre sedan sluta jag med cs en stund och sedan insåg jag att för att gott göra för alla man sabba för när man lira med fusk försöka att avslöja fuskare så dom mognar och kanske gör det jag försöker göra .. det kommer alltid att finnas fuskare men det är bättre att försöka håla siffran nere och göra VAC så säkert som möjligt så dom som fuskar görd et på insecure servers och inte på secure så man vet att om man går in på en srv utan vac så finns det folk som fuskar men man får acceptera det .. men om man går in på en vac så finns det inga .. lr nått sånt ..
#20 hoppas du fått svar på din fråga nu ! :D aja GLHF peace ! lr nått ;D
#18 ... jag har fuskat .. gör det inte längre när jag var _liten: om man nu kan seja så när man e 15 .. lr venta jag bnörjar om .. jag har mognat lite i sinnet .. cheats är till för riktigt små små cs spelare som vill bli heaton över en natt .. det ville jag oxå bli jag blev avslöjad och sedan var det inte kul längre sedan sluta jag med cs en stund och sedan insåg jag att för att gott göra för alla man sabba för när man lira med fusk försöka att avslöja fuskare så dom mognar och kanske gör det jag försöker göra .. det kommer alltid att finnas fuskare men det är bättre att försöka håla siffran nere och göra VAC så säkert som möjligt så dom som fuskar görd et på insecure servers och inte på secure så man vet att om man går in på en srv utan vac så finns det folk som fuskar men man får acceptera det .. men om man går in på en vac så finns det inga .. lr nått sånt ..
#20 hoppas du fått svar på din fråga nu ! :D aja GLHF peace ! lr nått ;D