1
HJÄLP! 8(
Postat av royahl den 26 Oktober 2006, 00:59
4 kommentarer · 51 träffar
Det är såhär att jag har spelat på 600x800 hela tiden fram tills nu, då det plötsligt blev som om bilden flyttade sig 3 cm åt vänster när jag var inne i counter-strike. Då prövade jag med 1024x768 istället men nu har allt kört ihop sig. Varje gång jag går in i cs så är skärmen svart med en text där det står "out of range limit", jag har prövat att installera om steam men det fungerar ändå inte. Glömde säga att när jag är inne i cs så hör jag när jag drar över dom olika menyerna (dom där klick ljuden) så antingen måste jag pröva med en annan skärm, förstår inte varför jag skulle behöva de egentligen då jag spelat på denna i någon månad utanproblem fram tills nu, annars måste jag försöka ändra upplösningen på annat sätt än inne i cs, hur vet jag inte? Kan ni hjälpa mig? någon som haft samma problem eller vet hur detta kan lösas?
Datorn är ny sedan en månad tillbaks och är en helt ok gamingdator: Amd 64 3.2ghz +, geforce 7300gt 256mb, 1024 ddr2 osv.. ska vell inte vara några problem?? Skärmen är en 19" LG tft, möjligen 2 år gammal..
Tacksam för alla förslag
//Roy
Datorn är ny sedan en månad tillbaks och är en helt ok gamingdator: Amd 64 3.2ghz +, geforce 7300gt 256mb, 1024 ddr2 osv.. ska vell inte vara några problem?? Skärmen är en 19" LG tft, möjligen 2 år gammal..
Tacksam för alla förslag
//Roy