Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur kan man göra CS roligare?

Postat av CroosingTootH den 23 Oktober 2006, 11:23
151 kommentarer · 129 träffar
Hej kära fragbajtare :)

Jag har tänkt på en sak om att göra CS roligare typ så att man har mer saker att välja på och sånt..

T.ex. Att Man ska kunna ha options dom PCW vid Find Servers, där man kan trycka på PCW och vänta på att få joina en pcw match och det blir likadant som att t.ex. när man kör AB, AV eller WSG i WoW.

Man ska ha olika nivåer/ranker i PCW, typ man börjar med 0 kills och man joinar Noob Pcw... Sen när man har gjort cirka 300 kills går man upp till nästa rank,

Rank 2: Medel, 300 - 500 kills

Rank 3: Medel/skill 500 - 1000 kills

Rank 4: High skill 1000 - 2000 kills

Rank 5: Elite - 2000 - 4000 kills

Rank 6: CPL pro 4000 - 8000

Och när man joinar serverna som valve håller så ska man betala cirka 30 kr i månaden för det så man kan hjälpa dom att hålla serverna uppe.

När man joinar en pcw och inte gillar någon som kanske håller på¨att Tka och sånt larvar sig och det, då måste 4 av 5 från klanen skriva Kick/ sen hans namn.. Och så joinar en ny väntande direkt.. Man ska också kunna snacka med K utan att någon i andra laget hör dig..Om någon har skit dålig mick och man itne vill höra han, kan man Muta han..

Detta skulle vara roligare för man skulle kunna gemföra och sånt, typ säga jag har en rank 5 gubbe, och jag har dödat typ 5000 kills, har mkt bra rykte, Typ genom detta kan man bli lite mer skillad och känd och det...

Då skulle CS kanske bli lite mer roligare..

Om man nu undertiden väntar på att få spela PCW så kan man hyra en egen server hoss valve typ 10 spänn, 1 timma lr något.. så kan man spela där och killsen och allt gills i ditt CS acc, .. Och ifall man Tkar någon så förlorar man 30 kills på 1 tk...

SSC ska också finnas på varenda server..

Och för varje pcw som man VINNER får man också 50 kills extra..

Och AWP delayen ska bort med..

Detta ska inte bli ett nytt CS spel det ska bara vara en Update, en ny Patch som i Wow t.ex., gillar man inte det kan man fortsätta spela Pub och hitta PCW's själv..

Och ifall man vill duela någon under matchen, måste man båda vara inne på en public server, sen kan man trycka på någons namn och höger klicka, sen Duel, och sen Står det typ '' Vill du vara ansvarig för server'' Sen Ja/Nej, man väljer sj..

Man kör bara på listen server typ, försten till 10 vinner..

Först av allt, ta inte tråden på så mkt allvar så ni är tvungna att säga, '' Öhh vafan tänker du med, LoL lycka till '' För detta e bara ideer, Och sen jag vet att jag stavade fel och sånt på vissa saker men jag skrev detta rätt snabbt så No hard feelings..

Mina frågor lyder såhär:

1: Skulle detta kunna funka

2: Vad mer skulle vara bättre

3: Skulle du betala 30 kr i månaden för det.

Kmr med Edit sen:

EDIT#1 - Okej, tog bort det Rusher, defender och det.. men resten skulle faktist kunna funka lr?
Föregående tråd
Nästa tråd

151 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 151 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..