1
Rekylen på uppdateringen?
Postat av Nevs den 8 Maj 2004, 12:35
77 kommentarer · 52 träffar
Jo, dessförinnan den här uppdateringen så hade jag givetvis upplösning 640.
Jag sprayade väldigt mycket, och efter ungefärs 1.5 år spelande blev jag tillslut riktigt bra på det.
Jag fortsatte använde mig av strategin, men sedan plötsligt kom den avgörande uppdateringen och förändrade allting.
Jag förstår inte hur dem har förändrat rekylen, eller om allting beror på det minimala siktet, men annorlunda känns det definitivt. Dessutom är jag MYCKET sämre på det.
När jag sprayar på någon är det inte problematiskt "att få dit" siktet på honom. Utan det är under själva sprayen då skotten flyger och far, speciellt i slutet till höger och vänster.
Exakt som om man vore en nybörjare.
Jag är riktigt trött på det här=/, Massor av arbete är bortkastat p.g.a. en uppdatering steam säkerligen gjort på en vecka, dem är verkligen egotrippade.
Aja, jag vill inte döma Steam, det var inte min strävan i tråden.
Jag vill däremot ha svar på följande frågor:
Är det några förändringar angående rekylen?
Några mer som upplever samma sak som jag?
Finns det några "tips" eller dylikt som någon kan för att underlätta eller lära sig sprayen?
Dessutom vill jag inte höra kommentarer som "Sluta whina", håll dem inom er.
Däremot får ni gärna besvara mina frågor här ovan.
Tack på förhand.
Jag sprayade väldigt mycket, och efter ungefärs 1.5 år spelande blev jag tillslut riktigt bra på det.
Jag fortsatte använde mig av strategin, men sedan plötsligt kom den avgörande uppdateringen och förändrade allting.
Jag förstår inte hur dem har förändrat rekylen, eller om allting beror på det minimala siktet, men annorlunda känns det definitivt. Dessutom är jag MYCKET sämre på det.
När jag sprayar på någon är det inte problematiskt "att få dit" siktet på honom. Utan det är under själva sprayen då skotten flyger och far, speciellt i slutet till höger och vänster.
Exakt som om man vore en nybörjare.
Jag är riktigt trött på det här=/, Massor av arbete är bortkastat p.g.a. en uppdatering steam säkerligen gjort på en vecka, dem är verkligen egotrippade.
Aja, jag vill inte döma Steam, det var inte min strävan i tråden.
Jag vill däremot ha svar på följande frågor:
Är det några förändringar angående rekylen?
Några mer som upplever samma sak som jag?
Finns det några "tips" eller dylikt som någon kan för att underlätta eller lära sig sprayen?
Dessutom vill jag inte höra kommentarer som "Sluta whina", håll dem inom er.
Däremot får ni gärna besvara mina frågor här ovan.
Tack på förhand.