Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CS 1.6 och alla klagomål

Postat av ninjaman den 5 Maj 2004, 12:16
23 kommentarer · 37 träffar
Ja jag säger då det. Alla klagar på allt som förändras, alla är kritiska till nya uppgraderingar och några är positiva. Jag har spelat dataspel i hela mitt liv och när jag var liten så köpte man sig ett spel, varvade det och sen la man det någonstans o kollade aldrig mer på det. och ungefär så har det varit i alla år. men sedan jag började lira cs så är ju det ett spel som man kan spela hur länge som helst utan att tröttna egentligen, andra spel spelar man bara igenom en eller 2 ggr sen så är man less på allt för att man kan storyn osv. Grejjen med cs är att det måste förnyas just för att det inte ska bli alltför tröttsamt. tänk om vi fortfarande hadu suttit med 1.0 o bunnjumpat. hur många hade fortfarande spelat då? Så jag tycker att man ska acceptera alla nya förändringar. Sluta klaga, för dom kan inte göra updateringar som passar alla! vissa gillar det o vissa hatar det. förstår ni hur jag menar?
Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..