Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Valve - Världens dummaste hårdkodning

Postat av Occisor den 5 Maj 2004, 09:17
28 kommentarer · 327 träffar
Jag skulle vilja uppmärksamma en sak som valve inte verkar ha tänkt på, nämnligen att de bör göra alla sina konstiga uppdateringar till inställningar istället för att hårdkoda dem. T ex de sjukt fula hårdrocksdöskallarna som de la till kunde man enabla med cl_uglyheadshots 1. Även awp switchen borde vara en server inställning, så man kan välja om man vill använda skiten, sv_mestcpawp 1. Sedan har vi siktet också, de borde man ändå få välja storleken på själv, cl_crossharisize 1 t ex. Jag tror att det skulle vara bra för alla ifall de fick välja själva, standarer för cuppers/ligors serverconfig finns ju, så då kan vissa cupper/ligor använda cp inställningar om de vill och vi andra kan låta bli dem. En liten fotnot är att jag tror att valve försöker att sabba cs så mycket som möjligt så folk börjar spela deras värdelösa spel cs:cz vilket de tjänar mer pengar på. VIVA LA 1.3! Det är sjukt många av oss som lirar 1.3 igen, våga göra det du med, det känns mycket bättre och man kommer ihåg varför man började spela cs...
Föregående tråd
Nästa tråd

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..