Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

JOKKI fast för aimbot!

Postat av HalvJanne den 29 September 2006, 01:29
128 kommentarer · 481 träffar
Då var det slutligen bevisat! Inethjälten JOKKI har en gång för allat visat upp vilken patetisk fuskare och inethjälte han är.

Detta klipp är hämtat från en randompcw han spelade med sin klan tidelag.se (där även resten av gänget spelar er eller mindre ovärdigt) och som tydligt visar att JOKKIS skills är av den sorten som man tankar ner.

http://www.youtube.com/v/8-4SY pmbSCs

Enjoy!

ps. Ryktet går även att JOKKI i sällskap av de andra i tidelag.se skall åka på k-lan i helgen, hur den inetfuskaren klarar sig där ska blir väldigt roligt att se.

Här är hans steamid: 0:0:124615

[whois: tidelag\\\\\\\\JOKKI]

› name: JOKKI

› address: ~JOKKI@83.145.59.25

› chans(14): #kramforslan @#tidelag.se @#hippopotamus @#ferre.se +#clancool @#JOKKI +#SublimeGuild.wow @#goldfish #de-wow #shadowmoon @#-qp- #unfinished @#hard-play @#klc

› auth: JOKKII

› server: *.quakenet.org (QuakeNet IRC Server)

› idle: 11m 12s, signon: 09:55:20 - 28/09/2006 (15h 37m 20s ago)

[/whois: 01:32]

EDIT: Tänkte att det nu var dags för en liten edit på denna tråd. Jag kan börja med att säga att det har varit oerhört roligt och minst sagt intressant att läsa alla kommentarerna på denna tråd. Den bevisade mycket av det jag ville få ut av tråden, nämligen att många här på fb inte har alla besticken i lådan.

Jag gjorde denna tråd som en parodi på alla andra miljoner fusktrådar, där författaren verkligen är seriös. För er som inte vet så spelade jag MED JOKKI och inte mot honom i den matchen och tråden var alltså ett billigt pr-trick inför vår tur till k-lan som ägde rum nu i helgen (ett äventyr som slutade redan efter endast 4 vunna rundor mot några hober).

Vill bara tacka alla som på något sätt reagerat på denna tråd och ett extra stort tack till er som röstade på våra bidrag i musiktävlingen! Ni bevisade att det inte bara satt technoälskande nördar i den hallen. För er som är intresserade av att höra våra vackra alster "Vi är tidelag.se" samt "När sommar blir till höst" så föreslår jag att ni beger er till www.tidelag.inc.se eller kontktar mej i #tidelag.se.

PUSS PÅ ER!

Föregående tråd
Nästa tråd

128 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 128 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..