1
Det senaste tidens tjat
Postat av CHARLE5 den 3 Maj 2004, 13:54
45 kommentarer · 127 träffar
Den senaste tiden har tame***alla börja wajjnat på den nya updaten till CS 1.6 , ja fatta inte att man orka bli så förbaskat lack bara för att dom har tagit bort switningarna med awpn.
Kan man inte bara bli van , jag mena det gick ju jävligt bra att bli van att inte längre kunna hoppa och aima som skillnaden 1.3 och 1.4.
Kan man inte bara "go on" och inte bry sig , man blir van ffs som allt annat.
Klart man reagerar om men är van något som sedan ändras, men inte ***behöver man göra en
massa jävla protest listor och wajjna sönder i forumen.
Se inte allting så negativt spelsättet blir mera intressant nu , ja mena nu kan inte en awpare längre bah smeka ner 5 st ruschande lika lätt som för det bli liksom mera intressant, nu kanske flera köper bannanen mera osv.
***AWP är inte allt ?!****
OM ni nu skulle tycka att awpn är allt kan jag säga att ni missat uppfattningen med cs.
Keep going 1.6
//bubb
Kan man inte bara bli van , jag mena det gick ju jävligt bra att bli van att inte längre kunna hoppa och aima som skillnaden 1.3 och 1.4.
Kan man inte bara "go on" och inte bry sig , man blir van ffs som allt annat.
Klart man reagerar om men är van något som sedan ändras, men inte ***behöver man göra en
massa jävla protest listor och wajjna sönder i forumen.
Se inte allting så negativt spelsättet blir mera intressant nu , ja mena nu kan inte en awpare längre bah smeka ner 5 st ruschande lika lätt som för det bli liksom mera intressant, nu kanske flera köper bannanen mera osv.
***AWP är inte allt ?!****
OM ni nu skulle tycka att awpn är allt kan jag säga att ni missat uppfattningen med cs.
Keep going 1.6
//bubb