1
ANG 1.3 OSV
Postat av rattata den 3 Maj 2004, 08:18
17 kommentarer · 133 träffar
För det första vill jag bara säga att få spela 1.3 igen, e det bästa som hänt på länge (inom cs-världen). men 1337h4xx4rna som skapade 1.3 till steam, kunde väll ha haxxat in de gamla uppl också, 400*300 osv, lite segt o lira me 640 i 1.3 :S.
1.6 : synd på awp-förändringen förstår att många awp-älskande personer såg 1.3 som en frälsning. Den senaste awp-förändringen kommer dock inte ändras, såvitt jag minns så precis när den släpptes så kom det ett liknande uttalande : "And they entend to keep this uppdate with no further changing on awp. Med andra ord: Efter denna uppdate så tänker dom inte byta tillbaks till den gamla awp:n. lite SYND!
1.5 osv: tragiskt att man helt plötligt ska behöva lägga in alla versioner.
Varför splittra?, 1.3 o 1.6 räcker gott o väl.
and btw 1.3 is such a masterpiece!! :>
1.6 : synd på awp-förändringen förstår att många awp-älskande personer såg 1.3 som en frälsning. Den senaste awp-förändringen kommer dock inte ändras, såvitt jag minns så precis när den släpptes så kom det ett liknande uttalande : "And they entend to keep this uppdate with no further changing on awp. Med andra ord: Efter denna uppdate så tänker dom inte byta tillbaks till den gamla awp:n. lite SYND!
1.5 osv: tragiskt att man helt plötligt ska behöva lägga in alla versioner.
Varför splittra?, 1.3 o 1.6 räcker gott o väl.
and btw 1.3 is such a masterpiece!! :>