Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Råd angående min utrustning

Postat av Ngon den 16 September 2006, 00:12
15 kommentarer · 246 träffar
Hej!

Det är så att jag har haft min Qpad nu i 1 år. Den har ett riktigt skönt glid men den börjar att slitas(som de flesta musmattor brukar). Nu funderar jag på att köpa en ny musmatta. Mitt dilemme är om jag ska köpa en ny Qpad eller det finns ett bättre alternativ.

Min utrustning: Mx 510, med hyperglides.

Sens: CS: 2.15 Win: snabbast möjlig, skriver sens för vid vissa mattor står det "Low sens" och vet inte riktigt vad Low sens innebär.

Jag VET att vissa kommer säga "sök på forumet". Det har jag delvis gjort men hittar inte de perfekta svaren etc. Men jag har läst lite och då handlar det ofta vad som är bäst mellan steelpad och Qpad. Svaren är ofta 50-50, en smaksak helt enkelt.
Jag läste recension på Qpad Xt-R på fragbite och det lät ju riktigt bra faktiskt. Men det jag undrar mest är hur snabbt en steelpad slits, med andra ord, hur ofta blir glidet annorlunda.

Undrar också lite snabbt vilken som är den nyaste steelpaden på maxfps.se. Även om ngn vet vilket datum den nya steelpaden kmr.

Med detta materialet hoppas jag att ni, konstruktivt, kan ge tips och råd om vad som kan passa mig =)

Btw, det skulle sitta fint med egna erfarenheter också.
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..