Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Admins @ Spelarenan

Postat av FjalaR:) den 12 September 2006, 22:20
37 kommentarer · 138 träffar
Nu är det så att det har ju nyligen varit uppdatering på sidan (idag). Och efter uppdateringen när man kommer in på sidan så är jag plötsligt bannad när jag ska conecta till någon av deras servrar !? Jaha tänker jag ? wtf ?

Hmm aja det hände en sak för bra länge sen då jag (min bror ville ha) skapade ett nytt acc från samma ip och samma steam id dock. Sen spelade jag lite åt han i början och jag mötte en admin på en server som frågade om jag nickade FjalaR osv ... jag aa det gör jag och så hade han kollat upp de osv så fatta han att "jag" hade 2 acc så han bannade mig. Men sen så fick jag behålla mitt första acc som jag körde på från början !

Ja så nu har jag spelat på det ett bra tag utan vilka som helst problem, har även nollställt statsen där och drog svart på några veckor. Men nu tillbaka till sak, varför är jag helt plötsligt bannad där efter uppdateringen? Jag har inte ännu fått ett svar av nån som vet där.

Jag tycker iallafall admins på arenan måste skärpa sig lite grann för jag hade även en polare som spelar där och han va typ och pissa eller gjorde nått annat i windows i 15 sek lr nått och sen när han kom tebax i CS så kmr det en admin som han dödar och denna admin blev antagligen sur eller nått och bannar honom! Sen så tycker jag admins kan lägga ner mer tid på att banna folk som fuskar istället och inte ta sånna småsaker, visst det kan vara patetiskt att göra nya acc för att spela på grönrankade men så var nu inte fallet, men jag vet folk som haft 4+ acc som inte blivit bannade :S Men iallafall så tycker jag det ska finnas en knapp så man iaf kan ta bort det gamla accet bara ifall man blivit bannad för 2. ! Så vad tycker ni om admins och deras regler osv ?

Spelar du på spelarenan.se

145 personer har röstat

37 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 37 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..