Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CS på en anna nivå.

Postat av NeMoMeN den 29 April 2004, 14:26
37 kommentarer · 285 träffar
Som rubriken säger är detta vad som händer.

Har hänt mycket på senare tid. Kval för alla, kotraksbrott, förändringar i spelet etc.
Är detta då bra eller dåligt kan man fråga sig och var ska man börja.

AWP:n har ändrats t ex. Det är bara acceptera, Steam/Valve kommer aldrig att dra tillbaka den updaten, för hos dom annses "fast switching" som en bug och kommer behandlas därefter. Det dom gör är att göra spelet så rent som möjligt och det gäller att göra spelet så rent som möjligt med den enorma fart som e-sports scen växer fram. Detta mycket för spelkritikers skull, dom vet att det är en bug och kommer där av kritisera därefter, som alla vet gäller det att se bra ut i media.

Samma sak gäller för elemeNt, NoA och SK. Tar dom inte hand om detta på rätt sätt kommer det inte se bra ut. Sponsorer tappar intresse, penga summorna sjunker och pro spelare - som är ett annsikte utåt - lägger ner, och med dom följer fans som vill bli lika bra, steam/valve får inte in lika mkt pengar längre på spelet, updateringar sluta att komma. Men detta är då ett värsta falls scenario. Men händelsen (kontraktsbrottet) kommer nog inte att upprepas. Framtida kontrakt kommer nog att betyda mer och spelaren vet vad han har för ansvar.

Allt detta vissar bara hur CS mer och mer går upp i nivå. Utövandet är stort och utövaråldern är bredd iom att fysik inte spelar roll, den fakta jag har fått säger att bara fotboll och hockey ligger förre. Men för att komma upp i samma nivå så måste man genomföra dessa förändringar. Fotboll hade inte varit det var idag om inte förändrigar genomförts och det har varit samma sak där, människor har inte alltid varit glada över dessa ändringar. (Människor är i allmänhet oftar rädda för förändring kan tillläggas och tror inte på det).

Vad jag sjäv tycker om allt detta är att det är bra, det behövs. Såg en tråd för ett tag sen som handla om att det kanske borde finnas en CPL-version av CS. Det kan jag stödja till fullo.

I avslutande skulle jag vilja säga att man ska fortsätta spela trots förändringar. Annars är man bara rädd.

//
NemOmeN
Föregående tråd
Nästa tråd

37 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 37 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..