Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Verkligen nödvändiga?

Postat av Shoni den 28 Augusti 2006, 00:02
3 kommentarer · 14 träffar
Hej!

Jag undrar över några kommands som man kan skriva in i Launch Options verkligen är nödvändiga. De kommands jag undrar över är följande:

1. -gl (måste man sätta på det för att lira i Open GL eller räcker det inte bara med att sätta på det inne i CS i Options?

2. -full (jag förstår inte riktigt vad det gör, det blir fullscreen men vadå? man ställer ju själv in på knapparna framme på skärmen)

3. -w 640 och -h 480 (måste man skriva in det för att lira i 640*480 eller räcker det inte med att sätta på det inne i options?)

4. -zone 4096 (det är väl ett helt onödigt kommando har jag hört?)

5. -numericping (är väl också onödigt, det var väl till för 1.5 för att kunna se siffror istället för pluppar?)

6. -16bpp eller -32bpp (måste man sätta på det för att kunna spela 16 eller 32 bit i CS, räcker det inte att bara sätta på det inne i CS?)

Det var alla kommands jag undrade över, skulle bli väldigt tacksam för bra svar!

Tack på förhand!

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..