Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

1000 Fps.

Postat av Deadan den 15 Augusti 2006, 15:06
12 kommentarer · 124 träffar
Hej.

För ungefär 3-4 månader sen så började jag grejja lite med wsconfigar/pcwconfigar men har aldrig riktigt fått det och funka för det har tagit cirka 10 sekunder mellan rs:erna med "rcon start".
Men idag, så gick jag in på Brutalcs.nu och kollade deras guide med deras wsconfig. Där stog det att den bara fungerade på servrar med 1000 fps, annars blev det som det blev för mig att det gick segt. Hur som helst så hade dom en guide hur man fick 1000 fps på son server och jag följde den till punkt och pricka, sen skule jag rs:a dator och när jag startade den igen och loggade in på min användare blev det så här: http://img209.imageshack.us/im g209/9549/bryaaallxz5.jpg
OBS att jag gjorde bilden i paint men EXAKT så sog det ut (förutom musen och timmglaset:D) och det försvann inte. Jag fick starta datorn i felsäkert läge och sen systemåterställning.

Så. Varför fungerade det inte?!
Hur får jag annars 1000 fps på min Deddiserver?!

Tackar, tackar:D
Föregående tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar