Hej.
För ungefär 3-4 månader sen så började jag grejja lite med wsconfigar/pcwconfigar men har aldrig riktigt fått det och funka för det har tagit cirka 10 sekunder mellan rs:erna med "rcon start".
Men idag, så gick jag in på Brutalcs.nu och kollade deras guide med deras wsconfig. Där stog det att den bara fungerade på servrar med 1000 fps, annars blev det som det blev för mig att det gick segt. Hur som helst så hade dom en guide hur man fick 1000 fps på son server och jag följde den till punkt och pricka, sen skule jag rs:a dator och när jag startade den igen och loggade in på min användare blev det så här:
http://img209.imageshack.us/im g209/9549/bryaaallxz5.jpg
OBS att jag gjorde bilden i paint men EXAKT så sog det ut (förutom musen och timmglaset:D) och det försvann inte. Jag fick starta datorn i felsäkert läge och sen systemåterställning.
Så. Varför fungerade det inte?!
Hur får jag annars 1000 fps på min Deddiserver?!
Tackar, tackar:D
okey men då har jag ingen anning, om du vill så kan du ju formatera och kolla om det funkar då. Kan ju vara windows som är deffekt :)
Inter Pentium 4 @ 2.2 Ghz
nVidia Geforce 4800
512 Mb ram.
Det var väl det allra viktigaste?!
Installera linux Debian så fixar de sig då slipper du krångla
windows = enhetshanteraren,dator,ACPI ändra den till (advanced conf and power interface pc) sys_ticrate 10000 , sen clock.avi
Testa igen vetja. Om något går fel kan du ju alltid dra till med felsäkert läge och systemåterställning ;)
Go for it baby !