1
:S
Postat av lolfells den 30 Juli 2006, 11:23
21 kommentarer · 127 träffar
Min mamma har nu börjat tjata på mig om att sitta lite mindre vid datorn .
Då sa jag okej , detta sa hon alltså i igår(29)
Men idag vid frukosten så sa hon , Benne . angående det där med Cs .
Du får spela hur mycket du vill över sommarlovet .
Jag ba : öö jaha :S fick som en liten chock för innan hade hon ju tjatat dag in och dag ut ! .
Men efter det sa hon : för när sommarlovet är slut då ska vi köpa en timer till datorn .
Jag vet inte vad den här timern heter men man kopplar in den i datan , så hon kmr typ sätta data tider som så här t:ex :
Måndag 19 - 20 bennes tid , efter 20 så stängs datan automatiskt av
Tisdag 18 - 19
Så jag kmr typ bara få sitta en timme om dagen :S
Ngn som vet vad den här "timern" heter och hur den fungerar så att man kan leta information om den .
Och är det ngn såm möjligtvis vet hur man inaktiverar Timer så e jag tacksam om ni skriver till mig :)
MVH // Benne
Då sa jag okej , detta sa hon alltså i igår(29)
Men idag vid frukosten så sa hon , Benne . angående det där med Cs .
Du får spela hur mycket du vill över sommarlovet .
Jag ba : öö jaha :S fick som en liten chock för innan hade hon ju tjatat dag in och dag ut ! .
Men efter det sa hon : för när sommarlovet är slut då ska vi köpa en timer till datorn .
Jag vet inte vad den här timern heter men man kopplar in den i datan , så hon kmr typ sätta data tider som så här t:ex :
Måndag 19 - 20 bennes tid , efter 20 så stängs datan automatiskt av
Tisdag 18 - 19
Så jag kmr typ bara få sitta en timme om dagen :S
Ngn som vet vad den här "timern" heter och hur den fungerar så att man kan leta information om den .
Och är det ngn såm möjligtvis vet hur man inaktiverar Timer så e jag tacksam om ni skriver till mig :)
MVH // Benne
Är detta en dum uppfinning ?
49 personer har röstat