Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

berrzon@Cscup

Postat av Ligist den 29 Juli 2006, 00:26
12 kommentarer · 164 träffar
Jag vet att ni hatar dom här trådarna men jag måste bara få säga, vi lira mix cup , Första matchen mot admins vid nick ninjalooterz, Sen starta datorn om jag kommer in efter ett tag och säger att dom vann för att vi inte pausa men det va ju deras fördel.. iaf så fick vi spela endå.. mycket jämt vi ska spela avgörande rundan och servern la ner.. snabbt in på mirc o sa att vi skulle lägga upp den igen och spela sista rundan då säger en av admina vid namn "berrzon" Att dom vann för servern la ner fast vi kunnde lägga upp den igen.. han säger nee vi vann... Och så skriver jag ni va ju mogna osv osv, Dom säger ni va ju sämst kan ju kan fixa server rätt.. BAN. Så jag tipsar er att inte spela i "ninjalootz cuperna" och inte spela med "berrzon" om ni inte vill lira med en kille som är 12 år inte kan lira cs.. va tvugen att säga detta hatar när detta händer.. Dock va det ju en cscup så det sa ju nästan allt:P , men ett tips lira inte där om ni vill lira en seriös cup dvs. tack för mej och mina stavfel.
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..