Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bildskärms problem

Postat av tempest! den 27 Juli 2006, 12:14
4 kommentarer · 205 träffar
Tjena ;D

Det var nu så att jag igår satt och lirade en pcw, sen kom jag helt plötsligt på att jag skulle ändra upplösning från 800x600 till 640x480 (16bits) när jag gjorde de slog Counter-Strike av som vanligt, så jag tänkte då var de bara att slå igång och spela igen.
Men så var det inte igår, när jag trycker igång Counter-Strike så blir skärmen bara svart (knappen på skärmen som i vanliga fall alltid lyser grön slutar lysa) jag har menyn i cs där kvar till vänster för drar man musen där över så låter de sådär som de gör när man drar musen över menyn, alltså enda problemet är att skärmen är svart. Så fort man tabbar ut så går den som igång igen. Jag har testat installera om hela steam tagit bort allt och bara installerat om, de funkar inte, går ändå inte att starta cs utan att skärmen blir svart. Eftersom det har en förmåga att bli några praccs per dag och cs är rätt kul på tråkiga söndag kvällar så skulle jag va väldigt tacksam och nån som har haft samma problem ids skriva några rader om hur ni löste de =)
Föregående tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..