Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Stoppar då jag springer framåt

Postat av IgnatiusXL den 17 Juli 2006, 15:29
11 kommentarer · 107 träffar
Har låtit steam köra sitt program som genomsöker datorns kapacitet och där blev jag ombedd att uppdatera grafikkortets drivrutiner (och gjorde så). Annars skulle allt vara ok. Jag ha en hyfsat kraftig dator så det borde hålla.

Till mitt problem

Sedan jag började med spelet (eller rättare sagt, tog upp det på nytt sedan fem år:), men nu spelar Source, ett par månader sedan, så funkar nästan allt med bra flyt, utom en mkt irriterande sak. Jag blir liksom fast helt plötsligt, när jag springer framåt. Kan hoppa, skjuta. Men inte komma fram (som om det uppfattades av mitt grafikkort att det stod en vägg där). Jag får alltså backa en bit för att "komma loss". Sedan springa på igen... Dessa omtag är ytterst letala...

Det är inte som normalt lagg. Har inte direkt några program i bakgrunden som går heller, föruotm min brandvägg, vilken jag misstänkt låg bakom problemet, men flera säger att så inte är fallet.

Har en tvåkärnig processor, kan den ligga bakom problemet?
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..