Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Popville @ Playz :@

Postat av 413X den 14 Juli 2006, 12:16
269 kommentarer · 670 träffar
mycket text.. allt under till "****" så är vad som hände i matchen

Nu ska vi ta det från början, Jag och min polare (16 & 17 år) var på playz nightgibb torsdag-fredag. Vi tog en titt runt och fann att det enda riktiga motståndet skulle bli popville å hans teammate.

Motståndet var egentligen inge vidare, 13-1 cirka alla matcher tills finalen. Då mötte vi popville. Det hör till saken, vi stod bakom popville lite grann innan och hörde killen prata med adminen. Då kommentaren "Jag tycker det är så tråkigt att möta dåligt motstånd."

Liksom, "okejj?" tänkte vi. de leker lite tuffa sådär..

Våran match började, och i kanske 3-4 rundan på nuke som T kastade min mate en flash mot rampen från lobby. Hurvida den blev en buggflash vet vi egentligen inte men det var iallafall popville&co började plötsligt tjafsa om. (notera att det står typ 4-0 till oss nu.)
Chatten var väl liknande:

* -3! ni buggflashade!
- kk, sry
* -3
- kom igen, vi anföll inte ens. manner please
* -3 admin såg
- mogna.. var inte med flit lr nått ffs..
* keften jevla noobs, vi tar er enda skit noobs

cirka 4 rundor gick igen och det stod typ 7-1 till oss. Vi bestämmer oss för att storma ramp med flash.. I anfallet, (vi har då ramp rummet å killen e nere).
* -3 igen! buggflash!
(notera då att jag och min polare stod och tittade vart våra flash hamna... och tro mig, de var inte ens i närheten.)
- sluta! det där va inte buggflash! legg ned whinet
* jävla fitt noobs

Hela tiden varje runda kom iallafall minst 1 spydig eller sarkastisk kommentar.(vi sade tsay typ 6 gånger men ingen brydde sig ändå).

7-3 så plötsligt
* buggflash igen!
- va??
* -6 för fan noobs
- det var ingen buggflash
* jo, -6
- men nej

Uppstanningen förstörde hela spelet för (3!) gången. Vi detta tillfälle var vi störda på deras beteende.. Cybertuff på internet café är inte direkt sportsligt..

Halv-leken slutade 8-4 till oss. Otrevliga jävlarna startar och lite tursamt vinner våra köprundor. 6-0 till dom (varje runda kom iallafall minst 1 "hah" eller en kommentar om spelet. Vi vinner 3 raka men blir allt för irriterade på deras whine och förlorar banan.

Under matchen var min polare (en åskådare) gick och prata med admin under matchen och han sade att buggflashen spelade ingen roll..

Under deras val av map hade vi ingen som helst känsla för att spela mot så omogna killar som måste vara så dryga på en nightgibb final. Det roligaste egentligen att dom tyckte det var tråkigt att möta noobs, men när dom möter bättre så kan dom inte uppföra sig som folk över 12år.

efter typ 3 rundor säger ja å min teammate "nej". Vi lämnar mitt i matchen för att prata med admin om första banan. Vi fick valet mellan att köra om nuke banan eller fortsätta köra på d2(deras val).

turneringen är inte hela världen för oss, och vi vill inte sitta och spendera tid på folk inte kan uppföra sig. Okej om det varit över internet.. det tål man, men på ett nightgibb när killarna sitter 20 meter ifrån. Skärper för fan!

I argumentationen efteråt när vi lämnat över vinsten till dom blev denna. Popvilles kompis drog igång med att vi buggflashade 2 gånger. Det enda popville sade under argumentationen var att det var 1 buggflash. 1 gång "hade de skojjat" om buggflash.
Men det förklarar fortfarande inte betéendet om att vara så jävla dryga under matchen.

Tyvärr är denna tråd inte den första om popville
http://www.fragbite.com/?threa dID=257261
http://www.fragbite.com/?threa dID=260918

(och för er som undrar så, ja, han hade sin blåa munktröja på sig)

meningen med denna tråd?
inte acceptabelt att beté sig så på ett internet café så. Killen sitter å nightgibbar minst 1 gång i veckan. Så please skärp er playz personal. Tyvärr har stam medlemmarna för mycket inflytande.

(säkert en massa stavnings fel, men jag har varit vaken i 29h nu så jag bryr mig inte direkt heller...)
Föregående tråd
Nästa tråd

269 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 269 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..