Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

code9-hosting [ #code9 ] Oseriösa?

Postat av 02300231 den 9 Juli 2006, 14:53
19 kommentarer · 42 träffar
#code9 säger sig hyra ut servers. Tycker inte det verkar stämma riktigt bra. Jag pratade lite med Kinne och såg även att ett par andra har gjort det. Och han svar på om man kan hyra server är "NEJ :D HAHA" ungefär. De säger sig ha skaffat www.code9-hosting.com och att den är på väg upp, men ack. Domänen är inte ens registrerad, såsom .net och .org. Så någon kan väl regga dem innan de i code9 gör det så får de smaka för att de inte är seriösa och lurar folk?

Sedan så måste jag ju nämna att #code9 var från början en invite-kanal men endast för att skaffa Q.. Är det verkligen rätt att få göra så? Luras att det ska bli en "stor" invite-kanal och sedan bara ha den för att skaffa Q? HM...

TYP!?

Och jag undrar då också, varför fortsätter oseriösa "företag" eller "organisationer" att dyka upp? Är det för att de vill ha idlare till deras kanal eller hemsida? Eller tycker de att det är kul att starta upp saker som är halvfärdiga och som aldrig blir något?
Föregående tråd
Nästa tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..