"This leaves two empty spots to fill for our team. One of them will be occupied by fleks, the other one will be filled by ahl who _played_ for SK-Gaming for a long time." Citerat från
http://en.mouz.clanserver4u.de
Jag noterade det när jag läste texten på mouz hemsida,
"ahl who _played_ for SK-Gaming" som på svenska blir Ahl som spelade för SK-Gaming,
betyder detta att mouz gjorde en liten miss och avslöjade att Ahl också hoppat av SK? Vad tror ni? Rätta mig gärna om jag har fel.
Har Ahl hoppat av SK?
Edit*
Såg på cs.nu
"Den tyska Esportsidan readmore.de rappoterar även att ahl och SpawNs kontrakt snart löper ut, men har ännu inte valt att förlänga." ännu mer troligt att Ahl också hoppar av SK.
det är som det står i huvudrubriken lineupen för ISC när ska folk lära sig.
Tror det är ett bra val av ahl, sen vart SpawN ska ta vägen ger jag blanka fan i. :D
Jag som så många andra vet att han är inhoppare, men det står fortfarande _played for SK-Gaming_ vilket betyder spelade för SK-Gaming, alltså att han lämnat SK precis som spawn. Det är det jag vill få fram med denna tråden, alltså om det bara var en fel skrivning från mouz eller om det var fakta.
Mouz är en stor organisation och kanske därför har en del engelska/amerikanska medhjälpare som kan skriva åt dem.