För det första, jag har slutat att spela cs och jag kommer troligen aldrig att röra spelet igen.
varför?
1. spelet är ett föråldrat spel som bara lever på att det är så enkelt så att vilken 12åring som helst kan sätta sig in i det.
2. communityn är helt HELT förstörd, kolla bara här på fragbite alla forumtrådar är skrivna av 13åringar som vill ha uppmärksamhet och det är även en jävla massa tjat såfort någon skriver ett enda stavfel eller något annat.
( det finns tydligen folk som itne har något bättre att göra med sitt liv förutom att sitta och leta stavfel i fragbiteforum )
3. Dom flesta som spelar cs tror att just DOM är bäst i hela vida världen, för att dom har dödat heaton på en publicserver en gång.
Och ALLA som lyckas döda dom/ vinna över dom , fuskar eller har ohygglig tur.
det är därför allt whine uppstår. whine whine whine.
Men det värsta är att det verkar som om all spelglädje är borta ifrån cs scenen, det verkar som om ingen tycker att det är roligt att spela spelet längre.
utan dom har helt enkelt "fastnat" i cs-lirandet. dom spelar inte för att det är roligt, dom spelar för att fylla ett visst cs-behov.
ja, jag vet inte vad ni tycker. men det känns som om cs communityn håller på att ruttna ihop.
over and out // Algen
jävla dubbelmoral jag har!
sen håller vi till på r60 där de mogna gänget är.
ang. communityn så blir det ofta så med saker som blir väldigt populära..
Att du slutade med cs bara för det! Man lirar för att ha kul och inget annat!! Sen att man blir sur lr "whinar" det e för att små fjortisar sitter och cheatar och tror att dem har väsrta cpl skillen!! =)
#0 word, du borde iofs slutat tidigare. jag e sååååå glad att ja hann sluta nårra månader innan steam och 1.6 kom ut :f
och fragbite är en stor del av cs communityn, det är endå samma överallt, förutom på r60.
Algen du borde spela med oss, lovar dig att du skulle trivas :p
#0 Håller med dig stenhårt på nästan allt.
Det var bra mycket bättre och roligare med cs för 2-3 år sen. Både communityn och att det knappt var nåt whine på den tiden.
Det är ju alla snorungar som förstört det. Med snorungar menar jag inte bara dem som är runt 13-14 år utan även alla snorungar som spelat typ nåt år bara!! Det är dom som punkt 3 passar in på.
"hej, jag har lirat cs förut men slutade för jag var så dålig så nu kan jag klanka ner på er som lirar det. jag säger att det var bättre förr för att folk ska börja hålla med mig och joina min kanal #hejjaghatarcs"
enligt mig, okej communityn nu är ju inte som när man själv var 15 när man lirade för att "bli bra" okej.. men vadå.. nu finns unga killar som whinar precis som vi gjorde när vi var små ju!
sen om man inte diggar fragbite behöver man ju inte vara här!
kom in i #klan[t] om du vill snacka seriöst istället för att klanka ner på allt och alla..^
aja ... zinnA rulz
Du kanske inte kan svenska ordentligt ?
Och därför blir du sur på att andra klagar på dig när du stavar fel?
/mr.haxx0rz
Det känns ganska förnedrande att hela tiden bli kallad barnslig och för ett drägg för att man fortfarande spelar cs. Jag tycker att du mest mästrar och ser ned på oss andra med den här tråden.
men vem vet, jag kanske börjar lira cs igen. om suget kommer ( fast det tror jag inte )
iaf kl 02.44 sitter du o skriver på fragbite, illa där :p
#31 du är just en sån person man blir så förbannad på :/ vi fårstår väl vad han menar!? så därför finns det ingen anledning att "rätta" honom..
Och har en jävla otur om du möter bara 13åringar... Så trisst KAN det inte vara.
Seriöst så bryr jag mig inte över huvud taget, det är tråkigt att du har stött på "CS-communityt"s baksida, men jag skiter fullständigt i dig :D
akta din dubbelmoral #0 wajnar på folk som wajnar på folk som skriver fel vad gör det dig då? superwajnareN^^ ?
så är det med världen, tråkigt nog :(
1. Spela inte public då där, med få undantag, bara finns omogna individer och fuskare.
2. Gå med i en klan där spelarna är mogna och trevliga, inte för att dem är skillade, då spelar man inte för nöjets skull. Då tröttnar man snabbt på cs. Utan man ska joina en klan där man känner att man trivs och alla är villiga att satsa på att spela ihop sig, då kommer färdigheterna efterhand.
3. Det är stor skillnad mellan Clanbase och R60. Spelar man CB för man stå ut med omogna individer och det är absolut inget seriöst och organiserat. Ett antal fuskare har blivit tagna på CB as well. På R60 är majoriteten mogna, ofta lite äldre, spelare som spelar för nöjes skull och inte för att bli bäst.
4. Häng inte på Fragbites forum och reta upp dig på småglineN^^ :p
mycket bra skrivet!
Spelar mestadels för att det är roligt, umgås med kompisarna osv. Kommer garanterat aldrig komma nån vart med spelandet, utan vid 17, 18-årsåldern kommer jag nog lägga ner.
Sen att man kanske bli beroende och spelar trots att man nte tycker attdet är roligt tror jag gäller om en hel del saker, även om det gäller Cs i synnerhet. Ibland kommer jag på migsjälv sitta här sen 2 timmar tillbaka och egentligen varit less som fan. 1/5 gånger borde man nog gjort nåt ordentligt istället. GL HF
Att det sedan är mycket omogna som spelar går bara komma ifrån på ett sätt. INFÖR ÅLDERSGRÄNS PÅ VÅLDSSPEL, gärna 15 år, ännu hellre 18 år.
allt fusk t.ex.
goett nu har jag fått lätta mitt hjärta lite grann :0
"HORA" "HEATON" osv... Blir bara cws nuförtiden, kan ju va lite gött me pub
ibland men men