Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dagens cs community

Postat av widde! den 14 April 2004, 01:33
82 kommentarer · 66 träffar
För det första, jag har slutat att spela cs och jag kommer troligen aldrig att röra spelet igen.
varför?
1. spelet är ett föråldrat spel som bara lever på att det är så enkelt så att vilken 12åring som helst kan sätta sig in i det.

2. communityn är helt HELT förstörd, kolla bara här på fragbite alla forumtrådar är skrivna av 13åringar som vill ha uppmärksamhet och det är även en jävla massa tjat såfort någon skriver ett enda stavfel eller något annat.
( det finns tydligen folk som itne har något bättre att göra med sitt liv förutom att sitta och leta stavfel i fragbiteforum )

3. Dom flesta som spelar cs tror att just DOM är bäst i hela vida världen, för att dom har dödat heaton på en publicserver en gång.
Och ALLA som lyckas döda dom/ vinna över dom , fuskar eller har ohygglig tur.
det är därför allt whine uppstår. whine whine whine.

Men det värsta är att det verkar som om all spelglädje är borta ifrån cs scenen, det verkar som om ingen tycker att det är roligt att spela spelet längre.
utan dom har helt enkelt "fastnat" i cs-lirandet. dom spelar inte för att det är roligt, dom spelar för att fylla ett visst cs-behov.

ja, jag vet inte vad ni tycker. men det känns som om cs communityn håller på att ruttna ihop.

over and out // Algen

82 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar