Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sluta fuskanklaga folk utan bevis!

Postat av ILkeR den 12 April 2004, 20:21
125 kommentarer · 247 träffar
Tjo alla glada vänner!

Jo ska säga till er mina vänner att det på sistone har varit mycket whine både härifrån och från andra håll om att folk fuskar. Det är ju tråkigt lr hur? Jag lirade nyss en noob cup som hette: #f0d Admin var ganska snella men det tog ett fel beslut och det kan ju hända ibland. Fick ett svar på varför vi åkte ur av honom som löd såhär:
2(121902:125 602:121602) 02(F0D|Skullgrin02) antingen så cheatar ni lr så är ni alldeles för bra för denna cup, så ni får inte vara med hur som helst

Jo det var ju verkligen roligt. Det stod ju bara cup fast inte att, för bra lag inte får vara med.

Första matchen mötte man ProFrags som verkligen inte lever upp till sitt namn eftersom de inte var några Pro och frags under matchen hade de inte heller. Första matchen var mot de. Dust2 demo RQ o.s.v. Jo demo spelade vi in också. Efter 6:e rundan så gjorde jag lite haxx på dust 2 som ct och fick en snubbe. Det var mycket tur och de sa att de ville ha demo direkt! Jag svarade och sa spela klart och sen ska ni få demo.

Slut resultatet blev 13-1 till oss och vi gick ifrån matchen som lyckliga vinnare :D. Det första som Profrags snubbarna gör är att det går till admins och anklagar oss för fusk. Inget specielt hände under matchen med de sa att jag hade WH!

Jag har lirat cs ett tag och har aldrig använt fusk. Inte ens interp och inte smoke haxx när det fungerade. Jag hade demo som jag försökte att skicka till alla i motståndarlaget + alla admins.

Efter att de hade anklagat mig för WH! så blev vi diskvalificerade direkt. Hmm konstigt. Demo RQ o.s.v. men varför ska det vara demo RQ om inte någon vill se ens demo och bara säga utan bevis direkt att man blir diskade?

Alla andra pcw som man har kört så har alla anklagat oss för fusk. Man hinner nästan att lira klart ct rundorna mot "high skilled" snubbar, men de droppar efter att ha sagt: Jävla fuskare lr något liknande.

1) Det jag vill säga är att ni som säger att vi fuskar ni kan typ ta och leta på noob motstånd någon stans. Annars kan ni ta och träna några år till innan ni går inte på internet games.
2) Har ni någon bra invitekanal för bra klaner o.s.v. våga messa mig.

Har alltid undrat hur man ska bli bra? Sen när man har blivit lite duktig så blir man anklagad för fusk o.s.v. Men under min cs-karriär så har det inte blivit så mycket som nu! Alla pcw, matcher, cupmatcher så har man blivit anklagad för fusk. Och sen så mötte man clanhumla igår. Skit sjysta killar och vi vann och de sa inte att man fuskade. Samma sak när man mötte GSX som satt på RZ. De loosade vi mot och de sa inte att vi fuskade.

Livet är hår och för er som säger att alla fuskar. Snella lägg ner cs direkt. Ni vet inte att ni skämmer ut er. Innan jag avslutar så ska jag ge lite riktiga exempel:

2(12200 2:120102:122602) 02(02+[I]nsane02) lägg ner cheat nu
2(121902:12510 2:120102) 02(ProFrags|Negati02) De fuskar, de fuskar!!

tack för att ni orkade ta del.
Föregående tråd
Nästa tråd

125 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 125 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..