Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CS - Dags att trappa ner

Postat av zkunk den 20 Juni 2006, 21:20
113 kommentarer · 252 träffar
"Det är förfärligt, det är hemsk, att barn, från 10-17 år sitter så mycket vid datorn, mer än 1-2 timmar om dagen!"

Det där är en kommentar/diskussion som man ser och hör ganska ofta på tv. Ni kan tycka att det är fjolligt, men om ni tänker till så känner ni nog fan igen er i det. Man sitter dag ut och dag in, kisar med ögonen så fort man ser solen, helgerna går fort, för att man spelar pcw's. Då är det nog fan dags att trappa ner med datorn överhuvudtaget.

Jag har skrivit en tidigare tråd med många svar och visningar, "CS - Mitt liv". Ifall ni vill veta, den är fake och jag skrev den bara för att folk ska tänka till. Jag själv förstörde mitt liv vid 12 års ålder, men saker och ting har kommit till rätta, men det gör inte det för alla. När mina vänner var ute och så att säga, utförde aktiviteter, så satt jag och pratade i vent och spelade pcw's, SKITKUL, tyckte jag då.

Passa på att vara ute, passa på att göra saker, tiden går fort även om du säger "Det är ju flera ååååår kvar tills jag är vuxen!". Så kan man säga, sen går dom där åren och man har fortfarande inte gjort det man velat innan man sätter på sig headset och startar datorn.

En annan sak med det, för 14-16:åringar, betygen! Vem vill säga till sin flickvän som frågar om ens betyg att man hade 130 poäng? Inte vill jag det iallafall.

Om du nu är sugen på att spela hela helgen, hela lovet, hela året, så tänk på denna tråd. Tack för mig.

Signed.
zkunk
Föregående tråd
Nästa tråd

113 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 113 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..