1
"trögt" Source
Postat av Spelkatt den 11 Juni 2006, 21:25
3 kommentarer · 46 träffar
Innan har Cs:s och Dod:s fungerat flyttande med hög grafik och sånt, det har inte vart något problem alls tills nu: jag går in i t.ex DoD:s trycker på servers får upp 83 servrar med pingen 1-50 sen om jag fortsätter att connecta till en server så är det nästan = döden för jag måste starta om hela datorn. Jag får ingen "kontakt" till datorn med hjälp av alt+f4 , Ctrl+alt+delete.
Det crashar helt enkelt tror jag. Jag har tittat lite på steams hemsida och kom inte fram till något, har installerat om Steam 2 gånger. Men samma problem uppstår.
har någon annan samma problem eller är det bara jag? + vet någon hur jag ska åtgärda detta.
MvH spelkatt
#2 har redan vart inne där och kollat men som sagt jag kom inte fram till någon problem lössning där.
#3 Har de nyaste till mitt grafikkort MEN Directx 9.0c men det är väll det nyaste?
Det crashar helt enkelt tror jag. Jag har tittat lite på steams hemsida och kom inte fram till något, har installerat om Steam 2 gånger. Men samma problem uppstår.
har någon annan samma problem eller är det bara jag? + vet någon hur jag ska åtgärda detta.
MvH spelkatt
#2 har redan vart inne där och kollat men som sagt jag kom inte fram till någon problem lössning där.
#3 Har de nyaste till mitt grafikkort MEN Directx 9.0c men det är väll det nyaste?