Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

"trögt" Source

Postat av Spelkatt den 11 Juni 2006, 21:25
3 kommentarer · 46 träffar
Innan har Cs:s och Dod:s fungerat flyttande med hög grafik och sånt, det har inte vart något problem alls tills nu: jag går in i t.ex DoD:s trycker på servers får upp 83 servrar med pingen 1-50 sen om jag fortsätter att connecta till en server så är det nästan = döden för jag måste starta om hela datorn. Jag får ingen "kontakt" till datorn med hjälp av alt+f4 , Ctrl+alt+delete.

Det crashar helt enkelt tror jag. Jag har tittat lite på steams hemsida och kom inte fram till något, har installerat om Steam 2 gånger. Men samma problem uppstår.

har någon annan samma problem eller är det bara jag? + vet någon hur jag ska åtgärda detta.

MvH spelkatt

#2 har redan vart inne där och kollat men som sagt jag kom inte fram till någon problem lössning där.

#3 Har de nyaste till mitt grafikkort MEN Directx 9.0c men det är väll det nyaste?
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..