Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bevis på NyclkarnA^

Postat av traktorn den 7 Juni 2006, 21:33
26 kommentarer · 155 träffar
Tja, först vill jag klargöra att "NycklarnA^" är ett litet internt skämt om att man kan använda speciella nycklar och gå igenom hemliga dörrar på banor. Man kan också kalla det teleport eller speedhack i vissa lägen.

Men i alla fall, igår natt så satt vi och spelade lite cs, 5on5 dåra. Vi hittade praccs mot några sköna Lettiska killar och spelade hela tre banor mot dom. Under sista banan (nuke) som vi spelade mot dom så förlorade vi en runda när dom körde dgl eco. Ni säger, fan va dåliga ni e osv... kan tyckas men det är inte det som är hela saken. Utan under den rundan så får jag spawna långt fram som terrorist och springer snabbt in i gula för att plocka nån som kommer in igenom main. Men det är ingen som gör det. Så jag står kvar och håller så att ingen offar in och knäpper alla bakifrån.

När jag står och håller märker jag att en offar från radiorum och knäpper en. För att hjälpa till så ska jag precis springa ut ur gula men blir knäppt bakifrån av nån som står i det mörka i gula huset.

Här finns en länk till ett litet klipp under den rundan:
http://rapidshare.de/files/224 73736/bevis_po_nycklarna.avi.h tml

Det är snabbspolning för att ni ska se att jag springer rakt in i gula och står och håller. Ni kommer förmodligen att säga att "han hoppa in genom fönstret i gula". Men jag skulle FÖRMODLIGEN ha hört det isf. Han kanske kunde ha hoppat in PRECIS då han börjar panga dgln i radiorummet MEN själv tycker jag att det är LITE för snabbt för att hinna ställa sig bakom mig och skjuta mig i huvvet på den lilla tiden.

Ni kan se detta igenom en komisk synvinkel (som vi gör, nycklar osv :> ) eller så kan ni spekulera om hur han kommit in bakom mig.

Ursäkta för eventuella stavfel och takktakk för eran tid.

Vad var det?

47 personer har röstat

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..