Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Manager-Community, tyck till :)

Postat av Global frEak^ den 31 Maj 2006, 00:47
146 kommentarer · 282 träffar
Godkväll alla användare på fragbite.

Jag skulle nu vilja berätta lite om en sak som jag tror de flesta är intresserade av…

Det är så att jag tänker nämligen starta upp ett community där jag ska erbjuda olika slags sponsortjäsnter till cs klaner.
Har tänkt mig något i stil med att ett community ska fungera som manager åt klaner, dvs jag hjälper duktiga klaner att ta sig längre. Då jag jobbar för fullt nu på att få seriösa sponsorer som kan hjälpa mig med detta undrar jag ifall det finns något intresse för detta hos användarna på fragbite.

Nu innan ni säger vad ni tycker tänkte jag berätta lite närmare mer exakt vad jag tänker göra.

Jag tänker skapa ett community där jag ska anordna diverse cuper och möjligen ligor, beroende på hur stort intresset är, sen får klaner registrera sig där, endast klaner ingen mix, och spela olika cuper och dylikt. Jag ska dessutom försöka sponsra alla klaner som kommer till mig med en vent kanal och de som verkar lovliga med warserver och bncs, sen kanske även hårdvara, biljetter till lan, beroende på hur sponsorerna fungerar. Sen ska vi försöka göra så att cuper för endast klaner som är registrerade på våran hemsida kommer att hållas där diverse priser kommer att delas ut, också här gäller det vad våra sponsorer har att säga.
Då undrar jag givetvis, vad är ni användare på fragbite intresserade av att ha mer. Vad anser ni en duktig klan som inte fått möjligheten att visa framfötterna behöver för att kunna puttas uppåt ett högre steg i cs trappan?
Vad vill ni ska finnas på denna sida, och detta community, vad tror ni att jag skulle kunna hjälpa just eran klan med för att ni skulle kunna satsa hårdare, så att ni kanske skulle kunna ta er högre upp och få möjligheten att ses som ett ”semielit” lag istället för ”några noobs”?

Tänk på att jag kommer läsa vad alla skriver och ett tips vore ju att undvika att göra för många personliga påhopp på mig då det skulle kunna göra situationen svårare om vi någonsin i framtiden möts och ni ber mig om server ;) bara ett litet tips :)

Vid närmare intresse får ni gärna skriva ett meddelande till mig, kommer inte lägga ut någon hemsida eller irc kanal i tråden eftersom det bryter mot fragbites regler.

146 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 146 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..