Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Schroet Kommando

Postat av Monsterd den 26 Maj 2006, 18:42
18 kommentarer · 341 träffar
Hej hej!

Jag såg liksom ni där hemma att SK idag förlorade mot GROVsnus!
Det var säkerligen en rolig match där GROVsnus drog det längsta stråt mot det lite mindre seriösa laget SK. SK får betalt för att spela CS och det är deras levebröd. Huruvida det här är rätt eller inte skiter jag fullständigt i men jag förstår att de klappar igenom då och då eftersom CS är baserat på att ha väldigt roligt. Jag tror inte SK hade det särskilt kul idag med tanke på deras oseriösa nonchalanta genomförande av matchen. Efter förlusten kommer alla kommentarer om HAHAHAHAHAHHAHA och det är givetvis förståligt eftersom GROVsnus (onweed) inte har hållt den klassen innan, även om de har varit duktiga.
Jag vill inte ta ifrån onweed någonting utan de presterade utmärkt och jag säger inte att jag skulle vunnit MEN, det blir såhär för alla lag även om det kanske inte slutar med förlust.

Alla lag är ibland i svackor och med en ny kille i laget är SK inte det mest stabila laget i dagens läge men jag tror fortfarande att de kommer vinna Krangparty med tanke på dagens risiga insats.

Vinner SK Krangparty?

121 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..