Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Armor eller inte ?

Postat av bliq den 4 April 2004, 12:48
28 kommentarer · 71 träffar
Kanske är rubriken något missledande, för min fråga är inte om man ska köpa armor. MEN låt mig ge ett exempel:
Du dör rundan innan. När nästa runda börjar köper du vapen + armor (helmet; 1000 :-). Du spelar rundan och blir skjuten i huvudet. Din armor går ner till 70. När nästa runda börjar, måste du då köpa ny armor för att det ska vara lika effektiv (som när den är ny) eller räcker det med den du har (70 armor)?

Personligen köper jag aldrig ny armor tills jag dör eller den går nedanför 40 typ. Jag har kollat på när andra spelar och jag har märkt att detta skiljer sig mellan dom flesta. Vissa Köper ny varje runda medan vissa köper efter dom dör.

NU vill jag ha svar från dom SOM VERKLIGEN kan detta. Är en armor på (t.ex) ~70-80 lika effektiv som en ny armor.
Plz inga svara ala "jävla noob. vet du inte det själv". Har frågat runt i typ en månad men ingen har ärligt talat vetat.
Föregående tråd
Nästa tråd

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..