Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dömd på förhand :/

Postat av Organism12 den 9 Maj 2006, 17:24
26 kommentarer · 77 träffar
hej, nu sitter ja verkligen i klistret =/ jag går i första ring och upptäckte cs för 4 månader sen. Mina första reaktioner var positiva och så har de fortsatt. Har dock aldrig spelat seriöst alls utan bara med min klass kompis Jonas.

Jag går i en bra klass, överlag i alla fall eftersom ja gillar alla mer eller mindre utom 2 st. Peter och Daniel är 2 riktiga översittare som har dom värsta kläderna, dom snyggaste flickorna och mest pengar. När dem fick reda att ja spelar counter-strike så hånskrattade dem och ville genast spela mot mig och jonas

Jag tackade ja med tanke på att de kunde vara kul att spela mot nån annan en Jonas, Men där var haken. Dom ville satsa pengar, Både jag och Jonas fick svälja stoltheten och vi kom överens med Peter och Daniel att förloraren måste springa naken genom korridoren på översta våningen.

Jonas gjorde en liten research och fick fram ett demo där vi såg dem spela. Dem var OTROLIGT duktiga och dödade allt i deras väg.

Så nu är min fråga till er, är de nån där ute som skulle kunna tänka sig att ikläda sig rollen som mig, Heta som jag på cs och Spela mot dem, dom är otroligt duktiga och de är inte bara jag som är noob utan de tyckte även jonas som spelat cs bra mycket längra än mig.

Skulle underlätta om jag fick ett kort klipp där ja får se er spela och bedöma för att till slut finna den som får representera mig. Beroende på hur bra ni är, och så klart, om ni vinner matchen så kan ja tänka mig att betala 400:- för att spela "en vanlig pcw"

Har hört att de ska vara en väldigt duktig kille här på fragbite som heter "Xajting Barbie", han skulle va helt ok. Men alla som har ett klipp (inget .dem) är välkomna att pröva lyckan
Föregående tråd
Nästa tråd

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..