Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vem har skapat alla regler?

Postat av ▪Meastro▪ den 29 Mars 2004, 12:51
62 kommentarer · 106 träffar
Jag tänkte börja skriva med den ruberiken men jag tyckte det var lite fattigt.

OK.

Vem är det som gör reglerna vem säger att man inte får titta under en viss låda vem säger att man inte får ha dessa modeller vem säger att man inte får göra så si och så?`

Blir så jävla uppretat av detta att någon säger , vi va tvungna att ge Wo för att vi kastade en flash som man inte blev flashad utav, kom igen vem kan komma på en sån dum sak?
Inte är det Gooseman eller Cliffe bara sådan töntar som sitter i styrselsen för ett "SPEL" (CPL) eller dylikt
Om man inte får boosta upp på lådor osv varför en placera ut dessa lådor eller vad fan som helst. jag tycker att den som eller de som skapar dessa regler inte får säga att så här ska det gå till det är för fan 10 miljoner spelare till som ska ha något att säga till om. inte några finniga töntar som säger att så här ska det vara eller hur?
Om ni spelar en match så säger en annan spelare ur ett annat lag, bla bla bla, han blev inte flashd idag. hur fan i hela helvete vet han det till exempel.

Nä åt helvete med alla dessa så kallade regler har en bana byggts på ett sätt ska man använda det på det sättet som den skapades för om en låda står lite snett och man kan kolla genom en springa so what. låt dom kolla ni kan ju också kolla ni kan också "inte bli FLASHADE"

Buggar kan komma när som helst och reglerna för detta är helt mongo.

Ha det gött
Föregående tråd
Nästa tråd

62 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 62 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..