Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

förstår inte...

Postat av MCDennaN den 28 Mars 2004, 13:42
34 kommentarer · 183 träffar
jag kan inte förstå att på alla cs matcher vilket lag som helst kan göra så att det blir blir det så att dom kan göra likadant med awp:en och deagle dom kan man ju swicha så att det inte åter någonting...men när jag kör på public eller på nåns server kan jag inte swicha på typ colten och usp:en

....det kan ju typ alla på matcherna göra....för på usp:en då när man tar upp den blir det ju så att den gör någonting det ser ju ut som den realodar men det gör den nu inte när man kör på public eller på nån annans server..

....jag vill att man ska kunna swicha på dom för det ser ju så snyggt ut....dom kan ju switcha på vilket vapen som helst ju..

..på ak:en har jag inte sett att dom gör så men på nästan alla andra....dom har ju ljudämparen på och sen kan dom ju switcha på usp:en och colten...jag kan inte göra det...skulle nån kunna berätta hur man gör de?.

. .det borde ju gå iallafall tycker jag..... men ni behöver ju inte säga jävla noob eller någonting....dom som kan ska endast svara

MVH:MCDennan

p.s nån som är sugen på clan match mot min clan gå då in på www.swe-team-one.tk och skicka ett formulär.....
Föregående tråd

34 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 34 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..