1
Gaming Mouse?
Postat av ztref den 18 April 2006, 20:53
60 kommentarer · 157 träffar
Jag har använt "Microsoft IntelliMouse 3.0" den gick sönder för nått år sedan. och sedan dess så har jag köpt 2st "Microsoft IntelliMouse 4.0" där knapparna har blivit sega och börjat glappa och sugit allmänt ren balle. Senats jag köpte en mus var det "Microsoft Laser GamingMouse 6000" som efter ett tags spelande inte hänger med i hastiga rörelser. Nu har jag snart lagt ner 2000;- på att köpa möss som suger ****cp. Och vad jag har uppfattat det som så säljs inte "Microsoft IntelliMouse 3.0" längre"
Så nu vill jag veta vad ni lirar med för möss när ni lirar cs/fps spel och om ni tycker att den musen du använder är bra/dålig.
Btw Ang "Razer Copperhead" en skrev i en recension såhär " jag spelar mycket FPS spel, då gör man tex ibland ett hopp 360 grader. Men siktet stannar i mitten och rör sig i en cirkel form"
Har ni som har Razer Copperhead upplevt samma sak eller?
Så nu vill jag veta vad ni lirar med för möss när ni lirar cs/fps spel och om ni tycker att den musen du använder är bra/dålig.
Btw Ang "Razer Copperhead" en skrev i en recension såhär " jag spelar mycket FPS spel, då gör man tex ibland ett hopp 360 grader. Men siktet stannar i mitten och rör sig i en cirkel form"
Har ni som har Razer Copperhead upplevt samma sak eller?