1
Att fuska ?
Postat av kzzpzz den 17 April 2006, 14:30
93 kommentarer · 171 träffar
Allt fuskande inom CS scenen känns bara så jädra trist. Jag ska vara ärlig, jag har _ALDRIG_ fuskat under åren jag spelat CS, och det är 5 år. Det känns absolut helt fel. Jag är verkligen en ANTI-Cheater och avskyr alla dessa som fuskar. Varför fuskar man? Berätta mig? VARFÖR? Är det för att man är så kass och mår bättre av att se genom väggar, ha aimbot osv? Det förstör för andra, det förstår dem inte.
I det hela, så ser jag inget som är roligt att fuska, det är inte utmanande. Det är utmanande att spela utan fusk, känna att man är BRA, kan göra grejer utan fusk. Vad kan man göra åt alla fuskare? Dom kommer gång på gång genom alla ANTI Cheat Klienter. Vad ska vi göra åt detta?
Ni som fuskar, varför fuskar ni, vad är det roliga, hur länge har du fuskat?
När kan man känna av att det ska vara CLEANA grabbar man möter ? Det lär väl aldrig vara så...
I det hela, så ser jag inget som är roligt att fuska, det är inte utmanande. Det är utmanande att spela utan fusk, känna att man är BRA, kan göra grejer utan fusk. Vad kan man göra åt alla fuskare? Dom kommer gång på gång genom alla ANTI Cheat Klienter. Vad ska vi göra åt detta?
Ni som fuskar, varför fuskar ni, vad är det roliga, hur länge har du fuskat?
När kan man känna av att det ska vara CLEANA grabbar man möter ? Det lär väl aldrig vara så...