1
Varför man cheatar?
Postat av SuperTed den 12 April 2006, 09:41
138 kommentarer · 258 träffar
Snälla, kan inte nån som gillar att fuska förklara detta för mej för jag tycker det är obegripligt hur ni kan tycka att det är kul eller okej att lira så på nätet.Hela poängen med att tävla mot andra människor på nätet försvinner ju med fusk. Om ni vill fuska på er ps är upp till er så det skiter jag fullständigt i.
För ni kan väl inte känna att ni varit duktiga när ni vinner?
Vill ni att folk ska se upp till er som CS-HJÄLTAR och be er om voice i er irc-kanal?
Vill ni boosta erat självförtroende genom att få bra stats (och väljer att ignorera att ni fuskat till er statsen)?
Vill ni avancera till en LAN-final för att bli uppägda och skämma ut er fullständigt IRL?
Om ni hade fuskat i t.e.x golf, fotboll eller vilken annad sport som helst med väldigt mycket pengar inblandat så hade jag haft full förståelse för att ni fuskar (även om jag inte tycker det är ok), men det är ju knappast fallet med cs över nätet så svara gärna på varför ni tycker det är ok att fuska på matcher, praccar eller public.
/peace
och nej, jag har aldrig använt fusk annat än på tv-spel.
För ni kan väl inte känna att ni varit duktiga när ni vinner?
Vill ni att folk ska se upp till er som CS-HJÄLTAR och be er om voice i er irc-kanal?
Vill ni boosta erat självförtroende genom att få bra stats (och väljer att ignorera att ni fuskat till er statsen)?
Vill ni avancera till en LAN-final för att bli uppägda och skämma ut er fullständigt IRL?
Om ni hade fuskat i t.e.x golf, fotboll eller vilken annad sport som helst med väldigt mycket pengar inblandat så hade jag haft full förståelse för att ni fuskar (även om jag inte tycker det är ok), men det är ju knappast fallet med cs över nätet så svara gärna på varför ni tycker det är ok att fuska på matcher, praccar eller public.
/peace
och nej, jag har aldrig använt fusk annat än på tv-spel.