Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

En gång för alla!

Postat av dopegoat den 9 April 2006, 21:09
16 kommentarer · 124 träffar
Tjenare jo nu är det såhär att jag har testat att göra lite med kommandot lc_lw 0. Jag har hört en hel del olika saker om detta kommandot en del säger att det är fusk och en del säger att det absolut inte. Men jag tycker att det är extremt skönt att spela med, men om det inte är tillåtet så får man väll avstå, Just nu spelar jag inte med det med anledning av att jag inte vet hur läget är så nu vill jag fråga alla här på Fb som verkligen vet vad kommandot gör samt var detta kommando är tillåtet och var det inte är det.

Det jag vet att det gör är att den bytar så att kniven byter sida, dvs. så att kniven är på den sidan vapnet inte är. Och att när du är död så ser det ut som dem du speccar har hltv-models.

Var snäll och kommentera inte om du inte vet alla bara vill få lite mer kommentarer, ni som vet var så vänliga att besvara mina frågor
Föregående tråd
Nästa tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar