1
Dommare
Postat av Pamp den 22 Mars 2004, 17:16
24 kommentarer · 121 träffar
Jag är så trött på att cs folket dömmer funsare kors o tvärs! JAG hatar som alla andra fuskare så det har inte med det att göra. MEN asså hallå vakna för att hänga ut nån fuskare kan man inte kalla till en expert som ni säger att tex nostra lr va han nu heter. för han vet NOG hur man ser att nån fuskar! Finns folk som jag ser fuskar men asså många har en udda spelstil helt enkelt! Jag och mina kompisar som jag spelar med blir ofta fuskanklagade men det kanske lika mkt beror på att det finn FÖR mkt dåliga förlorare innom cs!... sen kanske ni vet att det inte finns någon imon cs som får vara dommare och dömma nån för fusk, det krävs rättegång o massa olika saker så sluta dömm. Sen som alla vet finns det mkt irl töntar inom cs alla är såklart inte det men dom kanske har blivit retade i skolan och inte har fått sin röst hörd! men nu kanske dom känner att om får sin chans att vara lite dumma nångång och slåå på någon förutom småsyskonen sp dom passar på.. me detta vill jag säga att Fusk är skit men dom som anklagar är mer patetiska... jag läste lite om exet och om att han fuskat d va någon vet inte helt säkert vem som skrivit en kommentar tilldet och uppgivit sig för att vara expert, det var mkt mkt skrivet och jag började undra om inte det var en förtryckt tönt som skrivit det för att få den där lilla chansen att slå på nån som ligger ner. Skriver man btw så längt om fusk kan man ju inte ha mkt till liv. OBS detta är bara nått jag fått för mig.. men sluta upp häxjakten på fuskare märker man att nåm fuskar som ni tri ni märker skit i att liar mot dom då! lr är NI BAR SÅ DÅLIGA FÖRLORARE!