Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Counter-Strike's inverkan på kroppe

Postat av Nicklas_Lundbergh den 21 Mars 2004, 17:00
145 kommentarer · 115 träffar
Som jag nämde i en föregående Internet-forums inlägg http://www.fragbite.com/?threa dID=19095 om min mycket goda vän som hade vålsamt kastats rakt in i det farliga Counter-Strike träsket.

Han har fått men för livet p.g.a detta! Jag bad min vän att uppsöka läkarvård snarast möjligt, då hans ögon hade blivit nästan fyrkantiga. Han protesterade naturligtvis och sade att det inte alls är så som jag antydde.

Och det är ett utav Counter-Strike's många förbannelser; förnekelsestadiet. Det kan vara mycket farligt då den drabbade inte upptäcker faran tid; och kan då insomna i medvetslöshet utav de psykotiska men som framkallas utav långa Counter-Strike sessioner.

Det fanns bara då en sak att göra, ta kontakt med professionell hjälp och helt enkelt spärra in min vän på psyket. Detta kan låta drastiskt men också det enda rätta att göra i sådana här situationer.

Vad anser ni om detta, känner ni er träffade? Tänker ni fortsätta och förneka er sjukdom, erat beroende och erat destruktiva behov av att fly verkligheten genom detta Datorspel!?

145 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 145 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..