Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

fusk eller inte??

Postat av grus` den 2 April 2006, 00:11
30 kommentarer · 159 träffar
hej på er alla, vill bara få andra åsikt om detta är fusk eller inte.

detta påträffades under en pågående FB Cup party for five 39

jag brukar inte fuskanklaga , jag vill också att ni inte hänger ut klanen ACE ,det gäller spelaren khan och gdf , tyvärr har vi inget på han men khan lyckades vi sno ihop lite klipp ifrån

jag vill bara höra eran egna åsikt om detta är fusk eller inte

lite kort info:

vi skulle då spela de_cpl_fire som var andra gruppspelsmatchen.

ssc server ON

när vi dock kmr in på servern märker vi att hela deras lag är inte connectad till ssc servern, dom säger att dom sitter på lan och det funkar inte då. jag vet inte om det stämmer eller ej det kanske gör det endå. men jag själv satt på lan den kvällen och ssc funkade för mig.

efter tag så jaja kör vi igång hela vårt lag har SSC på men dom har inte . recc in eye.

efter några rundor märker vi att khan gör lite, ska man säga ovanliga saker, eller så har han grym spelförståelse.

efter matchen requestar vi demot ifrån khan.

dom skickar , men skickar "fel" , det var en annan spelares demo.. som var med i matchen men det var inte khans, ja pratar med admin på FB , som för övrigt skötte detta snyggt.

khan säger på irc att han skickade rätt, jag frågar han varför det är en annan spelare på det demot som vi fick av dig, och inte du själv som spelar.

inget svar ifrån khan

poängterar att dom sa att vi gick offline när dom skulle skicka ,men vi var online hela kvällen.

här följer ftp : ftp://87.251.194.25 /

Som sagt vill inte hänga ut någon / anklaga vill höra eran åsikt om detta är fusk eller inte.

tack på förhand
Föregående tråd

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..