1
de_cbble - Sämsta mapen?
Postat av Kaffeochcigg den 7 Mars 2006, 20:12
317 kommentarer · 120 träffar
Seriöst..
Spelade nyss cupmatch på denna skitmap, och den är verkligen sjukt dåligt gjord.
Jag menar, om de som börjar med CT är klan och T är mix så är det i princip redan klart vilka som vinner, även om spelarna är lika bra.
För det är ju fan i princip omöjligt att ta över bombplatserna för T.
Oftast ställer som CT 3 st på stora (en länk) varav en awp längst bak.
Sedan håller man A på ett sådant sätt att en kollar mot sidogång och en kollar mot mitten.
Kommer T sidogång får man åtminstonde 3 HE'S på sig relativt snabbt. Går T mitten samma sak där, och så får man räkna man diverse CT som står uppboostade på lådor och har sjukt mycket övertag.
Skulle man som T gå stora och CT-killen är hyfsad med AWP och de andra killarna med Colt gör ett hyfsat jobb är det även kört för T här med.
Så, vad tycker ni om denna map? Håller ni med mig eller tycker ni den är bra? :E
Låt diskussionerna flöda!
EDIT; Äntligen har WCG även de förstått hur dålig cobble är!
http://www.fragbite.se/?newsID =10368
/MVH jespheR
Spelade nyss cupmatch på denna skitmap, och den är verkligen sjukt dåligt gjord.
Jag menar, om de som börjar med CT är klan och T är mix så är det i princip redan klart vilka som vinner, även om spelarna är lika bra.
För det är ju fan i princip omöjligt att ta över bombplatserna för T.
Oftast ställer som CT 3 st på stora (en länk) varav en awp längst bak.
Sedan håller man A på ett sådant sätt att en kollar mot sidogång och en kollar mot mitten.
Kommer T sidogång får man åtminstonde 3 HE'S på sig relativt snabbt. Går T mitten samma sak där, och så får man räkna man diverse CT som står uppboostade på lådor och har sjukt mycket övertag.
Skulle man som T gå stora och CT-killen är hyfsad med AWP och de andra killarna med Colt gör ett hyfsat jobb är det även kört för T här med.
Så, vad tycker ni om denna map? Håller ni med mig eller tycker ni den är bra? :E
Låt diskussionerna flöda!
EDIT; Äntligen har WCG även de förstått hur dålig cobble är!
http://www.fragbite.se/?newsID =10368
/MVH jespheR
de_cbble är ;
1120 personer har röstat