Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur gör man egentligen????

Postat av lakelady den 11 Mars 2004, 21:14
11 kommentarer · 175 träffar
God Afton alla rutinerade CS:are!
Är helt supergrön vad gäller CS (och datorer). Fick testa mot "botar" (?) hos en kompis kompis i helgen och blev såld :) Rände genast iväg till affären och trodde att jag kunde köpa samma spel jag fick prova. Berättar detta enbart för att ni skall förstå vilken supernolla jag är på detta område.
Köpte HL och gick hem och petade in det i burken. Hmmmmm... detta ser inte alls ut som jag vill att det skall göra!! Nästa dag springer jag iväg till nästa butik och köper HL Genarations (inkl CS) men det såg ju fortfarande inte ut som jag ville att det skulle göra. Jo lite, men bara en träningsrunda och den var ju en baggis.
Långt inlägg och mycket babbel, sorry!
Känner att det är låååångt ifrån dags att koppla upp mig och spela. Vill hemskt gärna sitta på kammaren och öva lite först. Hur göra??
Har iaf förstått så mkt att jag har lyckats ladda ner 1.6 och Steam (vad f-n det nu är, måste man ha det?).
Orkar ngn förklara för mig, från scratch, hur jag skall bete mig för att få möjlighet att spela detta, för mig, fascinerande spel?
Bör tillägga att jag sitter med en riktigt sur 56-bitars uppkoppling minst en månad till. VILL INTE VÄNTA!!!!!!!!!
Invig mig i CS-världen!

Sanna
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..